• تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ آذر ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۵
  • کد خبر : 765
  • چاپ خبر

آئودی حلقه‌های نمادین خود را برای چین کنار می‌گذارد و برند جدید خودروهای الکتریکی به نام AUDI را راه‌اندازی می‌کند

آئودی در اقدامی غافلگیرکننده برند جدیدی از خودروهای الکتریکی را به طور انحصاری برای بازار چین عرضه کرده است. این برند جدید که به سادگی “AUDI” نامیده می شود، یک سرمایه گذاری مشترک با خودروساز چینی SAIC است و به ویژه با کنار گذاشتن لوگوی نمادین چهار حلقه متفاوت است. اولین پیشنهاد این برند، کانسپت

Audi ditches the iconic rings for China, launches new EV brand called AUDI

آئودی در اقدامی غافلگیرکننده برند جدیدی از خودروهای الکتریکی را به طور انحصاری برای بازار چین عرضه کرده است. این برند جدید که به سادگی “AUDI” نامیده می شود، یک سرمایه گذاری مشترک با خودروساز چینی SAIC است و به ویژه با کنار گذاشتن لوگوی نمادین چهار حلقه متفاوت است.

اولین پیشنهاد این برند، کانسپت AUDI E، نگاهی اجمالی به آینده این خط تولید خودروهای برقی مخصوص چین ارائه می‌کند. طول این اسپورت بک شیک 4870 میلی‌متر، عرض 1990 میلی‌متر و ارتفاع 1460 میلی‌متر با فاصله بین دو محور 2950 میلی‌متر – ابعادی مشابه XPeng P7 است. زبان طراحی به همان اندازه که منحصر به فرد است، به وضوح به طور خاص برای ترجیحات مصرف کنندگان چینی طراحی شده است.

آئودی حلقه‌های نمادین خود را برای چین کنار می‌گذارد و برند جدید خودروهای الکتریکی به نام AUDI را راه‌اندازی می‌کند
اما یکی از بارزترین ویژگی های کانسپت AUDI E عدم وجود چهار حلقه است. در عوض، حروف نورانی AUDI جلو و عقب خودرو و همچنین درپوش وسط چرخ ها را تزئین می کند. جلوپنجره سنتی با حلقه‌های مشکی جایگزین شده است که دارای نور LED پیشرفته و سنسورهای سیستم‌های کمک راننده خودرو هستند.

فضای داخلی این کانسپت ترکیب جالبی از تجمل و فناوری است. اثاثه یا لوازم داخلی میکروفایبر و لهجه‌های چوبی نورانی محیطی تا حدودی پیچیده ایجاد می‌کنند. صفحه نمایش لمسی منحنی 4K بر داشبورد غالب است. این مجموعه ابزار، سیستم اطلاعات سرگرمی و آینه های دیجیتال را یکپارچه می کند. دستیار AUDI مجهز به هوش مصنوعی و نوار کنترل AUDI حساس به لمس، حس فناوری پیشرفته را بهبود می بخشد.

آئودی حلقه‌های نمادین خود را برای چین کنار می‌گذارد و برند جدید خودروهای الکتریکی به نام AUDI را راه‌اندازی می‌کند
کانسپت AUDI E بر روی “پلتفرم دیجیتالی پیشرفته” جدید که به طور مشترک توسط آئودی و SAIC ساخته شده است، سوار می شود. قدرت از موتورهای الکتریکی دوگانه با خروجی ترکیبی 764 اسب بخار و گشتاور 800 نیوتن متر تامین می شود که شتاب صفر تا 100 کیلومتر بر ساعت را در 3.6 ثانیه ممکن می کند. یک بسته باتری 100 کیلووات ساعتی برد CLTC چشمگیر 700 کیلومتر را فراهم می کند. با قابلیت شارژ فوق سریع 800 ولتی، رانندگان می توانند تنها در 10 دقیقه به برد 370 کیلومتری اضافه کنند.

این استراتژی برند جدید ممکن است در ابتدا گیج کننده به نظر برسد. چرا آئودی در حالی که قبلاً مدل‌های الکتریکی مانند Q4 e-tron، Q5 e-tron، Q6 e-tron، و e-tron GT را در چین عرضه می‌کند، یک برند EV جداگانه راه‌اندازی می‌کند؟ پاسخ در بومی سازی نهفته است. آئودی با همکاری با SAIC می‌خواهد خودروهای برقی را به‌طور خاص برای بازار چین بسازد و از درک SAIC از ترجیحات محلی استفاده کند و در عین حال شناخت برند آئودی را حفظ کند. به زبان ساده – مشتریان چینی علاقه ای به خودروهای اروپایی آئودی ندارند. آنها می خواهند ماشین های الکتریکی چینی AUDI بخرند. ظاهرا

آئودی حلقه‌های نمادین خود را برای چین کنار می‌گذارد و برند جدید خودروهای الکتریکی به نام AUDI را راه‌اندازی می‌کند
از اواسط سال 2025، AUDI قصد دارد سه خودروی الکتریکی تولیدی را در بخش‌های سایز متوسط ​​و فول سایز معرفی کند. آیا این برند جدید در بین مصرف کنندگان چینی طنین انداز خواهد شد یا صرفاً به عنوان یک آئودی تغییر نام تجاری ظاهر می شود؟ تغییر نام تجاری برای شرکت های چینی کار می کند، بنابراین آئودی احتمالاً فکر می کند که چرا برای آنها کار نمی کند – به خاطر آنها، ما امیدواریم که کار کند.

منبع:arenaev

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.